.woo-menu-cart { display: none !important; }

RENDEZVÉNYSZERVEZÉSI ÉS MARKETING SZEKCIÓ

A szekció célja

A szekció tagjainak célja egy olyan stratégia kidolgozása, aminek segítségével az egyetem leendő és meglévő hallgatói rendszeresen információhoz juthatnak a gazdasági tudományterület neves képviselőitől a terület aktuális kérdéseiről és kihívásairól. A szekció tagjainak kiemelt célja továbbá, hogy a meghívott előadók tudását és tapasztalatát felhasználva információt szolgáltassanak napjaink legfontosabb gazdasági kérdéseinek Magyarországra illetve Kecskemétre gyakorolt hatásairól.

Olyan stratégiát szeretnénk kidolgozni, mellyel a kecskeméti érdeklődőkkel és a Neumann János Egyetem leendő és meglévő hallgatóival megismertethessük a közgazdasági tanulmányok, rendezvények prioritását, így például bevonva több országosan elismert közgazdászt ezekbe az eseményekbe, munkájuk fontosságát hangsúlyozva.

Napjaink legfontosabb kérdéseiről, eseményeiről, ezek Magyarországra illetve Kecskemétre gyakorolt hatásait szeretnénk bemutatni, a globális világgazdaság megismertetését, ennek fejlődését helyezve középpontba.

Több olyan piackutatást, felmérést szeretnénk végezni, melyben megismerhetjük a helyi közösség igényét a közgazdasági, gazdálkodási területek bemutatására, hirdetésére szolgáló kampányokra. Ezen felül a PR részleggel több olyan stratégiát szeretnénk kidolgozni, mellyel a szervezet tevékenységét széles körűen elismertté, elfogadottá tehetjük. Fontosnak tartjuk, hogy a mai közgazdasági, világgazdasági eseményekhez igazodva az emberek megismerjék a közgazdász szakma fontosságát, valamint, hogy minél többen részt kívánjanak venni ebben a folyamatban – így tevékenységünkkel szorosan összekapcsolódva és segítve az Oktatási szekció munkáját.

A szekció tagjai fontosnak tartják, hogy az emberek megismerjék a közgazdász szakmához kapcsolódó főbb tevékenységeket, valamint, hogy minél többen részt kívánjanak venni a közösség életében. A kitűzött célok elérése érdekében a szekció tagjai szoros együttműködésben állnak és segítik az Oktatási szekció tagjainak munkáját.

A szekcióhoz kapcsolódó tevékenységek:

  • Rendezvény és Protokoll
  • Marketing és PR

Rendezvény és marketing szekció munkaköri leírása

 

Munkakör neve: Marketing asszisztens

  • Felettese: Rendezvény és marketing szekciófelelős
  • A munkakör célja: Megismertetni a közgazdaság fontosságát az Egyetem hallgatóival magas színvonalú rendezvények szervezésével, a szervezet reklámozásában, pozitív megítélésének fenntartásában való aktív részvétel.

Felelősségek:

  • A Szervezet és az Egyetem imázsát építő rendezvények lebonyolítása, melyhez megfelelő jogi háttér biztosítása és kiemelkedő szervezési képesség szükséges.
  • Az Egyetem gazdasági karának fejlesztése szakmai előadásokkal, a tananyaghoz kapcsolódó versenyek meghirdetése és lebonyolítása, amihez a helyi vállalatok bevonása és megfelelő kommunikációs készség szükséges.

Fő kihívások: A pozíció betöltőjének feladata, hogy megfelelően kezelje a szervezési és háttérmunkálatok felmerülő problémáit, kreatív ötleteivel előre lendítse a szekció marketing és pr-tevékenységét, valamint a szekció többi munkatársával együtt biztosítsa az Egyetem falain kívül is a szervezet magas szakmai színvonalát és jó hírnevét.

A munkakör tartalma:

  • A marketing asszisztens munkatársaival együttműködve, csapatként oldja meg a szekció feladataival járó kihívásokat és segítse az egész szervezet folyamatos fejlődését.

A munkakör betöltőjének feladatai:

  • Megszervezi a rendezvényeken a rá bízott területeket felelősségteljesen, hogy az akadálymentesen bonyolódjon le.
  • Részt vesz az éves marketing terv elkészítésében és megvalósításában, hogy minél többen ismerjék a szervezetet.
  • Részt vesz a rendezvények és marketingtevékenység éves költségvetésének kiszámításában a Pénzügyi szekcióval közösen, hogy a szekció anyagi háttere megfelelően biztosítva legyen.
  • Segíti a szervezet imázsának kialakítását, részt vesz azok megvalósításában a szervezet pozitív megítélésének érdekében.

Az igényelt képzettség és gyakorlat:

  • A munkakör betöltéséhez szükséges, hogy stratégiai, “összefüggés-kereső” gondolkodásmódja legyen.

 

Marketing asszisztens kompetenciái

 

  • kiemelkedő szervező készség;
  • stratégiai, “összefüggés-kereső” gondolkodásmód;
  • kiváló kommunikációs, előadói és szövegírói készség;
  • megbízhatóság és felelősségteljesség
  • nyitottság és kreativitás.

Kádár Alexandra

Szekció felelős